نوار تفلون

نوار تفلون


قیمت انواع نوار تفلون

قیمت نوار تفلون با توجه به نوع برند آن متفاوت می باشد جهت اطلاع از قیمت انواع نوار تفلون با برندهایی همچون نوار تفلون تهران ، نوار تفلون دنا ، نوار تفلون آسیا طلائی ، نوار تفلون سیتکو و… با نمایندگان فروش ما در تماس باشید .

نوار تفلون های موجود در بازار به صورت حلقه های 5 ، 10 ، 15 ، 20 ، 25، 50 متری در بازار موجود می باشد . از کارخانه نوار تفلون در ایران میتوان به نوار تفلون تهران ، نوار تفلون دنا ، نوار تفلون آسیا طلایی ، نوار تفلون سیتکو ، نوار تفلون کویر و ……….. اشاره نمود. جهت مشاهده مشخصات فنی ، کیفیت ، قیمت انواع نوارتفلون میتوانید به بخش فروشگاه سایت مراجعه نمایید ویا با شمارههای زیر در تماس باشید.

قیمت نوار تفلون ،جهت اطلاع از قیمت نوارتفلن و تخفیفات نوارتفلون با ما در تماس باشید.

شماره های تماس : 02166638402 – 02166630197 – 02166648029

قیمت عمده نوار تفلون

جهت خرید به صورت عمده و اطلاع از تخفیفات و قیمت روز نوار تفلون با کارشناسان فروش ما در بورس لوله و اتصالات ایران با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

02166638402

09124111251

مرکز فروش و پخش عمده نوار تفلون در تهران و ایران

پخش عمده نوار تفلون از جمله نوار تفلون ایرانی و خارجی با برندهای مختلف از جمله نوار تفلون تهران ، نوار تفلون دنا ، نوار تفلون آسیا طلایی ، نوار تفلون سیتکو و……  در بازار لوله و اتصالات ایران با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت ، عرضه می شود بورس لوله و اتصالات ایران ، دارای نمایندگی نوار تفلون  جهت مشاهده قیمت انواع نوار تفلون و اطلاع از قیمت نوارتفلون آن می توانید به بخش فروشگاه سایت مراجعه نموده و یا با شماره های 02166638402-09124111251 با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. همچنین می توانید برای خرید حضوری به بازار لوله و اتصالات تهران در شادآباد ، بلوار طاووس ،مجتمع تجاری 17شهریور ؛ بلوک b /  د مراجعه نمایید.

نوار آببندی یا نوار تفلون چیست

در گذشته برای آببندی لوله و اتصالات از کنف استفاده می شد به مرور زمان به دلیل زمان بر بودن وحجم بالا جای خود را به نوار آببندی (PTEE) داد.نوار آببندی یا نوار تفلون که در بین مصرف کننده ها که بیشتر به نام نوارتفلون شناخته شده است یکی از ملزومات و مواد مصرفی در لوله کشی ساختمانی ،تاسیساتی ، خطوط انتقال آب و……. به کار برده می شود برای آبندی اتصالات مخصوصا اتصالات رزوه ای (فلزی ، پلیمری ) در محل اتصال با لوله و آببندی لوله های حدید شده به کار می رود.

نوار آبندی که با واژه PTEE  شناخنه شده است و از جنس پلی تترافلونورو اتیلن می باشد.

تولیدکنندگان نوارتفلن محصولات خود را در رنگبندی و بسته بندهای متفاوت تولید و به بازار عرضه می کنند و برای درجه بندی محصولات خود از رنگبندی های مختلف استفاده می کنند.

نوار آبندی معمولا به دو صورت نواری و خمیری تولید می شود که نوار تفلون نواری بیشتر در بین مصرف کنندگان رایج است از همین رو تولیدکنندگان بیشتر این نوع را تولید و به بازار عرضه می کنند.

بیشتر بخوانید: بازار لوله واتصالات تهران

تفلن چیست

تفلون نام برند و محصولی است که در سال 1938 به طور اتفاقی توسط plunkett کشف شد. تولیدکنندگان نوارتفلن در حال ساخت یک خنک کننده cfc بود توانست آن را کشف کند و در سال 1941 ثبت کند سه سال بعد با نام تجاری تفلن ثبت شود.

پلی تئرافلوئورواتیلن (تفلون ) چیست ؟

پلی تئرافلوئورواتیلن یا تفلون یک ماده پلیمری می باشد که توسط شرکت Dupont ساخته شده که دارای ضریب اصطکاک پایینی است و در ظروف نچسب نیز مود استفاده قرار می گیرد. پلی تئرافلوئورواتیلن که در دنیا با نام تجاری تفلون شناخته شده است . پلی تئرافلوئورواتیلن دارای ظرفیت حرارتی بسیار بالا هستند که در بازه حرارتی 260- تا 260 درجه سلیسوس تحمل قابل توجهی از خود نشان می دهند.

تفلون ها کاربرد فراوانی دارد یکی از مهمترین که میتوان نام برد در ساخت هوش مصنوعی بدن انسان استفاده می شود.

تفلون ها با وجود وزن سبک از ساختار محکمی برخوردار هستند و در تقابل با مواد شیمیایی صنعتی خاصیت خنثی دارند.

درساختت قطعات مورد نیاز در صنایع پتروشیمی به دلیل مقاومت بالای تفلن ها در برابر بازها و اسیدها مورد توجه قزاز می گیرند.و همچنین از نوارتفلون برای آببندی خطوط انتقالی آب ، گاز مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد نوار تفلون

همانطور که در مباحث قبلی به آن اشاره شده برای جلوگیری از نشت و آبندی خطوط انتقال آب از نوار تفلون استفاده می شود در این مطلی میخواهیم موارد مصارف مختلف نوارتفلون اشاره کنیم در ادامه میتوانید مشاهده کنید.

موارد استفاده از نوار تفلون

  • لوله کشی ساختمان
  • لوله کشی تاسیسات
  • صنایع پاستیک
  • صنایع پزشکی و دارویی
  • صنایع غذایی
  • تاسیسات برق
  • خطوط انتقال انواع سیالات
  • آببندی مخازن در صنایع هوایی
  • جهت بسته بندی و کامپوزیت

برندهای مختلف انواع نوارتفلون

با توجه به رشد صنعت ساخت و ساز ، کارخانجات صنعتی و تولید مواد اولیه نیز افزایش پیدا کرده است هچنین کشور ما ایران نیز از این مستثنی نبوده است ودر زمینه تولید انواع نوار تفلون به پیشرفتهاییی دست یافته اند.

از شتاخته شده ترین مارک های نوارتفلون در ایران میتوان نوار تفلون تهران ، دنا ، اسیاطلایی،سیتکو و……اشاره کرد.

نوارتفلون تهران

 یکی از معروفترین برندهای تولید داخل نوار تفلون میتوان به کارخانه نوار تفلون تهران اشاره کرد.

نوارتفلون تهران یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع نوار تفلون موجود در بازار می باشد و در رنگ سبز ، بنفش ، صورتی تولید می شوند و نوار تفلون تهران سبز یکی از بهترین محصول نوار تفلون موجود در بازار می باشد.هر نوار ابندی به طول 2 یا 5 متر می باشد. که با توجه به ضخامت لایه ها با هم تفاوت دارند. برای آبندی اتصالات گالوانیزه و اتصالات گازی از نوار تفلن سبز و برای اتصالات برنجی از نوار تفلن صورتی استفاده می کنند.

نوار تفلن تهران در بسته های 12 عددی می باشد که هرکارتن آن شامل 50 بسته و در کل کارتن 600 عدد نوار تفلون تهران قرار دارد. سابز نوار تفلون 075/0 میلیمتر در 12 میلی متر و طول آن 10 متر

بورس لوله و اتصالات ایران ،نمایندگی فروش عمده نوار تفلون تهران می باشد شما مشتریان عزیز برای اطلاع از قیمت نوار تفلون تهران سبز و همچنین دیگر اقلام مورد نیاز خود در زمینه لوله و اتصالات ، شیرآلات ، لوازم و تجهیزات موتورخانه می توانید با شمارههای زیر تماس حاصل فرمایید.

نوار تفلون آسیا طلایی

نوار آبندی یا نوارتفلون (PTFE) یکی از لوازم مورد نیاز در لوله کشی ساختمان بشمار می رود. نوارتفلون غالبآ به رنگ سفید می باشد ولی در رنگها برندهای مختلف در بازار موجود می باشد.نوار آبندی یا نوار تفلن دارای ضخامت کم ، از جنس پلی تترفلوئورواتیلن می باشد که برای آبندی محل اتصال لوله و اتصالات از آن استفاده می شود. یکی از تولید کننده های نوار تفلون ،شرکت نوار تفلون آسیا گلد/ طلایی ، ساخت کشور ایران می باشد و دارای تاییدیه سازمان استاندارد می باشد.برای آبندی انواع لوله و اتصالات و شیرآلات تاسیساتی ، تجهیزات ساختمانی ، لوله کشی ساختمان ، خطوط انتقال آب مورد استفاده قرار می گیرد ، برای آبندی اتصالات گالوانیزه برزیل نیز از نوار تفلون آسیا استفاده می کنند.

نوار تفلون دنا

نوار تفلون دنا یکی از بهترین محصولات شرکت شیمی تفلون دنا می باشد و به عنوان یکی از برندهای معروف نوار تفلون در ایران شناخته شده است  که برای لوله کشی ساختمان ، لوله کشی تاسیسات و خطوط انتقال آب و …. مورد استفاده قرار می گیرد. ضخامت نوار تفلون دنا در حدود 70 تا 100میکرون می باشد و از مواد مرغوب پلی تترافلوئور و اتیلن ساخته شد است که برای آبندی اتصالات رزوه ای فلزی و پلیمری در محل اتصال لوله به کار می برند.و دارای 5 الی 10 متر طول می باشد.نوار تفلون دنا در دو نوع باریک و پهن تولید و به بازار عرضه می شود تا بتوان در لوله ها با قطر متفاوت از آن ستفاده کرد.

تفلون مایع

جهت خرید انواع تفلون مایع با برندهایی همچون تفلون مایع یورک ایتالیا با ما تماس بگیرید.

محصولبرندقیمت
نوار تفلونتهران02166638402
نوار تفلونآسیاطلائی02166638402
نوار تفلون دنا آبی02166638402
نوار تفلون دنا02166638402
نوار تفلون صورتی خمیری دنا02166638402
نوار تفلون پهن خمیری دنا02166638402
نوار تفلون زرد پهن خمیری دنا02166638402
نوار تفلون زرد خمیری دنا02166638402
نوار تفلوندنا قرمز02166638402
نوار تفلوندنا زرد02166638402
نوار تفلوندنا سبز (سنگین)02166638402
نوار تفلونزرد پهن دنا سبک)02166638402
نوار تفلونزرد پهن دنا (سنگین)02166638402
تفلون مایعیورک ایتالیا02166638402
تفلون مایعAxon02166638402
لیست قیمت نوار تفلون

تفاوت نوار تفلون معمولی با نوار تفلون پهن صنعتی

همانطور که در مباحث قبلی به ان پرداختیم برای آبندی لوله و اتصالات از نوار تفلون استفاده می کنند برای آبنددی لوله و اتصالات گالوانیزه با سایز پایین 2 اینچ از نوار آببندی معمولی چون اببندی کردن این لوله ها و اتصالات با این سایز کار سختی نیست و معمولا در لوله کشی ساختمانها استفاده می شود.ولی در مصارف صعتی در سایزهای بزرگتر از 2 اینچ از نوار تفلون پهن استفاده می کنند به دلیل اینکه پهنای بیشتری داد و برای تعداد رزوه های لوله واتصالات سایز بزرگ جوابگو می باشد

جهت مشاوره و خرید نوار تفلون بامناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت با کارشناسان فروش ما در بورس لوله و اتصالات ایران تماس بگیرید. 02166638402-09124111251

مرکز فروش و پخش عمده نوار تفلون در ایران

پخش عمده نوار تفلون در برندهای مختلف در بورس لوله واتصالات ایران جهت خرید و اطلاع از قیمت نمایندگی نوار تفلون شما مشتریان عزیز میتوانید جهت مشاهده دیگر محصولات به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کنید و اجناس درخواستی خود را هم به صورت حضوری مراجعه نمایید و هم به صورتی اینترنتی جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در بورس لوله واتصالات ایران تماس بگیرید

پلی تئرافلوئورواتیلن یا تفلون یک ماده پلیمری می باشد که توسط شرکت Dupont ساخته شده که دارای ضریب اصطکاک پایینی است و در ظروف نچسب نیز مود استفده قرار گیرد. پلی تئرافلوئورواتیلن که در دنیا با نام تجاری تفلون شناخته شده است . پلی تئرافلوئورواتیلن دارای ظرفیت حرارتی بسیار بالا هستند که در بازه حرارتی 260- تا 260 درجه سلیسوس تحمل قابل توجهی از خود نشان می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *